Як вибрати парфуми за кольором парфуму?

Зв’язок між кольором флакони, коробки і відтінком духів має дуже довгу історію. І в першу чергу вона пов’язана з тим, як люди сприймають ті чи інші аромати. Так, вченими не раз було помічено, що насичені запахи часто асоціюються з червоним кольором, тоді як легкі і свіжі – з зеленим.Зв’язок між кольором флакони, коробки і відтінком духів має дуже довгу історію. І в першу чергу вона пов’язана з тим, як люди сприймають ті чи інші аромати. Так, вченими не раз було помічено, що насичені запахи часто асоціюються з червоним кольором, тоді як легкі і свіжі – з зеленим.пропоную Женские духи Chanel Gabrielle

Тому, якщо ви досі не знаєте, як вибрати парфуми, які вам підійдуть, зверніть увагу на колір флакона, в якому вони продаються або на відтінок самих духів. Парфумерні компанії знають: перше враження від пропонованої ними продукції незгладимо, а тому обов’язково підфарбовують свої парфуми різними фарбами і створюють для них флакони відповідного тону.

Як вибрати парфуми, орієнтуючись на колір парфуму?

Аромати для молодих дівчат незмінно пофарбовані в білий або рожевий. Перевірити це досить просто: погляньте на парфуми Prada Candy, Ange ou Demon Le Secret (Givenchy) або Miss Dior. Всі вони мають ніжні коралові і лавандові відтінки, а тому ідеально підходять для доповнення романтичного образу або першого побачення.

Природно, в деяких випадках рожевий колір також може свідчити про те, що духи пахнуть трояндами. Це справедливо у випадку з D&G Rose The One, Very Irresistible (Givenchy), Chloe Roses de Chloe і Stella (Stella McCartney).

Насичений фіолетовий свідчить про те, що аромат має більш глибоке звучання. Яскравий приклад одного з таких парфумів — Alien by Mugler for one. У верхніх нотах останнього виразно відчувається жасмин, в самому серці парфуму укладені приємні деревні аромати, а базу становить собою ніжна амбра.

Червоний колір – гарячих відтінок, відверто сексуальних запахів. Погляньте на парфуми Heat by Beyonce. Вони створені на честь хтивої співачки, а тому мають теплий, збудливий аромат. Те ж саме можна сказати про Hypnotic Poison (Dior) – незмінного атрибуту привабливих і сексуальних жінок. Його основу складають стиглий абрикос, слива, жасмин і сандалове дерево.

У синій відтінок фарбують стійкі аромати без різких нот, часто описуються як «спортивні» або чоловічі. Як правило, вони мають у своєму складі морські або трав’яні ноти. Зверніть увагу на: l’eau par Kenzo, Jean Paul Gaultier Le Male, Cool Water by Davidoff, Versace pour homme, Versace Eros або CK IN2U. Так, що стосується Versace Eros, то вони описувалися в рекламі, як аромат, що розкриває чоловіче начало. Переконатися могли в цьому всі, хто хоч раз вдихав ароматичну композицію, створення з зеленого яблука, цитрусових і м’яти.

Читайте також: Жіночі секрети краси: 9 способів продовжити стійкість парфумів

Парфуми зеленого відтінку характеризуються свіжим і романтичним запахом, що нагадує нам про природу, траві, м’яті або фруктах. До цієї групи духів відносяться Believe by Britney Spears, а також Guerlain Homme. Останній включає в себе ноти свіжого лайма, білого кедра, герані, бергамота, мойито, м’яти, ветівера і рома.

Крім того, не варто забувати про чорному кольорі. Звичайно, парфуми не фарбують, адже це може змусити багатьох покупців відмовитися від їх використання з побоювання, що ті залишають сліди на одязі. Однак існують чорні упаковки. І це не лише маркетинговий хід, а спосіб позначити вечірні, сексуальні і спокусливі аромати. Наприклад, такі відомі парфуми від Bvlgari Jasmin Noir і Tom Ford Black Orchid навіть мають слово «чорний» у своїй назві. З чоловічої парфумерії найбільш відомими парфумами з «чорної» групи також є Armani Code Ultimate і Spicebomb (Viktor & Rolf).

На відміну від них білі духи в світлих флаконах і білих упаковках створені для того, щоб дарувати задоволення їх власнику, а не всім оточуючим. Вони мають витончений аромат, геть позбавлений різких нот і екзотичних включень. У 90-х роках, коли люди втомилися від всього кричущого і показного особливу популярність придбали L’eau d’issey і CK One. Перший (жіночий аромат) вирізнявся легким квітково-водяним запахом, а другий (чоловічий) запам’ятався багатьом ненав’язливими цитрусовими нотами.

Тому, якщо ви досі не знаєте, як вибрати парфуми, які вам підійдуть, зверніть увагу на колір флакона, в якому вони продаються або на відтінок самих духів. Парфумерні компанії знають: перше враження від пропонованої ними продукції незгладимо, а тому обов’язково підфарбовують свої парфуми різними фарбами і створюють для них флакони відповідного тону.

Як вибрати парфуми, орієнтуючись на колір парфуму?

Аромати для молодих дівчат незмінно пофарбовані в білий або рожевий. Перевірити це досить просто: погляньте на парфуми Prada Candy, Ange ou Demon Le Secret (Givenchy) або Miss Dior. Всі вони мають ніжні коралові і лавандові відтінки, а тому ідеально підходять для доповнення романтичного образу або першого побачення.

Природно, в деяких випадках рожевий колір також може свідчити про те, що духи пахнуть трояндами. Це справедливо у випадку з D&G Rose The One, Very Irresistible (Givenchy), Chloe Roses de Chloe і Stella (Stella McCartney).

Насичений фіолетовий свідчить про те, що аромат має більш глибоке звучання. Яскравий приклад одного з таких парфумів — Alien by Mugler for one. У верхніх нотах останнього виразно відчувається жасмин, в самому серці парфуму укладені приємні деревні аромати, а базу становить собою ніжна амбра.

Червоний колір – гарячих відтінок, відверто сексуальних запахів. Погляньте на парфуми Heat by Beyonce. Вони створені на честь хтивої співачки, а тому мають теплий, збудливий аромат. Те ж саме можна сказати про Hypnotic Poison (Dior) – незмінного атрибуту привабливих і сексуальних жінок. Його основу складають стиглий абрикос, слива, жасмин і сандалове дерево.

У синій відтінок фарбують стійкі аромати без різких нот, часто описуються як «спортивні» або чоловічі. Як правило, вони мають у своєму складі морські або трав’яні ноти. Зверніть увагу на: l’eau par Kenzo, Jean Paul Gaultier Le Male, Cool Water by Davidoff, Versace pour homme, Versace Eros або CK IN2U. Так, що стосується Versace Eros, то вони описувалися в рекламі, як аромат, що розкриває чоловіче начало. Переконатися могли в цьому всі, хто хоч раз вдихав ароматичну композицію, створення з зеленого яблука, цитрусових і м’яти.

Читайте також: Жіночі секрети краси: 9 способів продовжити стійкість парфумів

Парфуми зеленого відтінку характеризуються свіжим і романтичним запахом, що нагадує нам про природу, траві, м’яті або фруктах. До цієї групи духів відносяться Believe by Britney Spears, а також Guerlain Homme. Останній включає в себе ноти свіжого лайма, білого кедра, герані, бергамота, мойито, м’яти, ветівера і рома.

Крім того, не варто забувати про чорному кольорі. Звичайно, парфуми не фарбують, адже це може змусити багатьох покупців відмовитися від їх використання з побоювання, що ті залишають сліди на одязі. Однак існують чорні упаковки. І це не лише маркетинговий хід, а спосіб позначити вечірні, сексуальні і спокусливі аромати. Наприклад, такі відомі парфуми від Bvlgari Jasmin Noir і Tom Ford Black Orchid навіть мають слово «чорний» у своїй назві. З чоловічої парфумерії найбільш відомими парфумами з «чорної» групи також є Armani Code Ultimate і Spicebomb (Viktor & Rolf).

На відміну від них білі духи в світлих флаконах і білих упаковках створені для того, щоб дарувати задоволення їх власнику, а не всім оточуючим. Вони мають витончений аромат, геть позбавлений різких нот і екзотичних включень. У 90-х роках, коли люди втомилися від всього кричущого і показного особливу популярність придбали L’eau d’issey і CK One. Перший (жіночий аромат) вирізнявся легким квітково-водяним запахом, а другий (чоловічий) запам’ятався багатьом ненав’язливими цитрусовими нотами.