Вантажоперевезення: як відкрити свою справу

Сьогодні все більше людей прагнуть відкрити свою справу. Безумовно, піти працювати за наймом у сторонню організацію простіше, адже там вже налагоджені всі бізнес-процеси, є набраний штат співробітників з дорученими їм обов’язками, укладені необхідні контракти і є досвід роботи на ринку. Однак найчастіше в «чужих» компаніях не вдається реалізувати свої життєві цілі та розкрити свій потенціал настільки, наскільки це можна зробити у своїй власній компанії.Рекомендую https://smartcargo.com.ua/dostavka-kommercheskogo-gruza/avia-perevozki/

Саме тому, незважаючи на наявність низки пов’язаних з відкриттям свого бізнесу труднощів, багато хто все одно роблять вибір на користь цього варіанту. Крім того, власний бізнес – це не тільки особиста відповідальність за свою справу і за прийняті рішення, але і власний прибуток. От тільки постає питання, який саме бізнес відкрити? Магазин, туристичну фірму, автомийку або ріелтерську контору? Перераховувати можна до нескінченності. Для тих, у кого є водійські права категорій «B» і «C», хорошим варіантом буде організація фірми, що спеціалізується на вантажоперевезеннях. Тут відразу постає інше питання: як відкрити бізнес з вантажоперевезень? Перше, що потрібно зробити, – це продумати і скласти бізнес-план майбутнього підприємства. Саме про те, як відкрити бізнес в сфері вантажоперевезень, ми і поговоримо в цій статті. Вантажоперевезення: як почати бізнес Починаючи свою справу, причому не обов’язково бізнес вантажоперевезення, потрібно розуміти, що тільки бажання займатися цим видом діяльності не достатньо, важливо також знати, як почати все з нуля і зробити це правильно.

Послідовність ваших дій при відкритті власного бізнесу повинна бути приблизно такою: 1. провести загальний аналіз ринкової ситуації з метою прийняття рішення про доцільність організації вибраного виду бізнесу, тобто необхідно зрозуміти, чи будуть затребувані у споживачів послуги такого роду; 2. у випадку позитивної відповіді на попереднє запитання, необхідно ретельно продумати і скласти докладний бізнес-план; 3. далі слід скласти всі потрібні угоди та договори; 4. закупити транспортні засоби і, в разі необхідності, – спецобладнання: фури, Камази, газелі і т. п.; 5. зареєструвати бізнес по вантажоперевезеннях – ІП; 6. у разі необхідності зняти офіс; 7. найняти штат співробітників; 8. провести рекламну кампанію з метою просування свого бізнесу. Відкриваємо ІП Звичайно, реєструвати саме ПІДПРИЄМЕЦЬ не обов’язково. Якщо, припустимо, ваша організація буде великою, доведеться відкривати вже ТОВ. Однак якщо ви прийняли рішення займатися малими вантажоперевезеннями, які передбачають наявність невеликої кількості газелей, фур і маленький штат співробітників, потрібно зареєструватися як ІП. Це досить просто. Щоб зареєструвати ІП з вантажоперевезень, потрібно зібрати стандартний комплект документів, а також сплатити держмито. Після цього необхідно подати заяву встановленої форми в податкову. У ньому слід вказати паспортні дані, код діяльності за класифікатором КВЕД (код для вантажоперевезень – 60.24) та контактний телефон. Все це можна зробити своїми силами або звернутися до довіреному представникові, який виконає роботу за вас. Вантажоперевезення: бізнес план Перший розділу бізнес-плану є оглядовим. У ньому необхідно вказати мету вашого проекту, під яким мається на увазі відкриття організації, яка буде надавати послуги у сфері перевезення вантажів на середньому комерційному транспорті. Організація роботи буде будувати наступним чином: прийом замовлення на надання вантажоперевезення диспетчером; передача замовлення водію; виконання замовлення водієм. Відкривається компанія повинна бути орієнтована на споживчий попит, тобто на людей. Далі йде розділ «Опис підприємства». Виробляти вантажоперевезення буде окремий підприємець. У конкретному випадку такий варіант є найбільш оптимальним, оскільки дозволяє знизити податкове навантаження на фірму, а також мінімізувати бухгалтерський облік. За умови, що підприємець виконує перевезення менш ніж на двадцяти транспортних засобах, до нього застосовується ЕНВД. Аналізуємо ринок Перш ніж відкрити свій бізнес, необхідно проаналізувати ситуацію на ринку вантажоперевезень загалом і в обраному ринковому сегменті, зокрема. Для цього можна скористатися, наприклад, місцевою пресою, в якій ви знайдете оголошення з пропозиціями подібного роду послуг, причому їх буде не так багато. У першу чергу вам потрібно отримати відповіді на наступні питання: які фірми будуть вашими основними конкурентами; на яких транспортних засобах вони здійснюють вантажоперевезення, яка їх клієнтська база, і які саме вантажі вони перевозять; за якою ціною вони надають свої послуги. Проаналізувавши отримані дані, можна приймати рішення з приводу подальших дій. Якщо ваше рішення позитивне, тобто від ідеї організації власної справи ви не відмовилися, то далі потрібно скласти виробничий план, підрахувати рентабельність майбутнього підприємства, а також розробити маркетинговий план по залученню клієнтів, а також по просуванню вашого бізнесу. Обов’язковим пунктом плану з маркетингу повинна бути розробка і розміщення реклами самого підприємства та надаваних їм послуг з вантажоперевезень. В якості рекламних каналів можна використовувати ЗМІ (газети, радіо, ТБ); не зайвим буде роздача візиток в магазинах, що займаються продажем меблів, будівельних матеріалів, інструменту, побутової техніки, а також розповсюдження рекламних листівок. Можна продумати дисконтну систему для постійних клієнтів для формування лояльності до вашої фірми. Виробничий план Безумовно, функціонування підприємства з вантажоперевезень неможливо без наявності транспортних засобів, з допомогою яких і будуть відмовляти послуги. Відповідно, їх необхідно закупити. Для початку, можна придбати, наприклад, одну-дві Газелі. Також потрібно буде взяти в оренду бокси для зберігання і знайти стоянку для машин. На перших етапах функціонування вашого підприємства, заправляти автомобілі можна на звичайній автозаправці за роздрібною ціною. Якщо бізнес піде добре і у вас з’явиться бажання і можливість розширити автопарк компанії, можна буде укласти спеціальний договір з АЗС для закупівель палива за більш вигідним прейскурантом. Щодо штату працівників, для початку достатньо буде найняти одного водія і одного диспетчера. Другим водієм може стати сам підприємець. Крім того, вам знадобляться два-три вантажника. З ними краще домовитися про відрядній оплаті праці. Для ведення бухгалтерського обліку можна звернутися в спеціалізовану на цьому організацію. Витрати Безумовно, скласти універсальний список витрат, який буде ідеально підходити під будь-яке підприємство, неможливо. Тому, наведемо один із можливих варіантів. Отже, перелік передбачуваних витрат виглядає приблизно так (ціни в рублях): купівля транспортних засобів: 1 000 000; ГМС: 40 000; щомісячна оренда приміщення під організацію офісу: 20 тис.; оренда боксів: 10 тис.; фонд оплати праці: 40 тис.; реклама: 10 тис.; інші витрати: 20 тис. З наведених цифр видно, що для відкриття фірми по перевезенню вантажів потрібно стартовий капітал – мінімум 1 140 тис. Важливо розуміти, що це лише приблизна цифра, що залежить від багатьох факторів, при цьому одним з основних виступає територіальний. Адже оренда офісів у великих містах коштує набагато дорожче, ніж у провінції. Доходи Служба вантажоперевезення на двох машинах заробляє в місяць в середньому 150 тис. руб. При цьому чиста виручка складає близько 50 тис. руб. Провівши нехитрі підрахунки, отримуємо, що вийти на самоокупність через 2 роки. Якщо автомобілі не купуються, а беруться в оренду, період окупності значно зменшується і складає 3-4 місяці. Підводячи підсумок, можна сказати, що організація служби по вантажоперевезеннях є відмінним варіантом для відкриття своєї справи.