Скажи, на якому поверсі ти живеш, і я скажу, хто ти.

0
1




Девелопер Urban Group проаналізував профіль покупців квартир у споруджуваних житлових комплексах і прийшов до висновку, що керівники, цілий день проводять в офісах на останніх поверхах висотних будівель, у звичайному житті зовсім не прагнуть жити на висоті пташиного польоту і в більшості випадків купують квартири на 3 або 4 поверсі.

За негласним правилом розподілу офісних площ, топ-менеджмент зазвичай займає останні поверхи будівель. Це обумовлено кількома факторами: по-перше, дотримується структура «піраміди» влади. Погодьтеся, було б дивно, якби офіс президента компанії знаходився на другому поверсі, його заступника – на четвертому, а бухгалтерія сиділа на шостому. Як правило, чим більш важливу функцію виконує той чи інший відділ, тим вище розташований займаний їм поверх. По-друге, діє принцип приватності. Безумовно, через кабінет генерального директора проходить набагато менше людей, ніж через open space рекламного відділу, а бізнес, як відомо, любить тишу. І, по-третє, приймати доленосні для компанії рішення набагато приємніше, оглядаючи мальовничу панораму міста, ніж розглядаючи потрісканий фасад сусідньої будівлі.

А на яких поверхах ці ж самі люди вибирають квартири для життя?

Згідно з даними дослідження, більше 65% покупців квартир на 3 поверсі — менеджери середньої ланки: начальники відділів та керівники напрямків. В той час як топ-менеджери компаній, як правило, зупиняють свій вибір на житловій нерухомості, розташованої на 4 поверсі. При цьому особливим попитом у людей, що досягли кар’єрного зростання, користуються квартири з високими стелями і панорамними вікнами.

Початківці співробітники і представники робітничих професій, чиї офіси найчастіше розташовані на перших поверхах бізнес-центрів, навпаки, вибирають простір для життя вище п’ятого поверху. Так, житлоплоща на 5-7 поверхах комплексів майже на 80% розкуплена росіянами, за родом діяльності є фахівцями у різних сферах діяльності.

Квартири рідкісних форматів – з терасою на даху або лофти з видом на мальовничі лісові масиви на останніх поверхах – залучають переважно власників бізнесу, на них припадає близько 40% продажів. Що стосується домогосподарок і пенсіонерів, то вони — стандартні мешканці квартир, розташованих на другому поверсі. Ситихаусы – квартири з терасою на першому поверсі — в основному купують домогосподарки і за сумісництвом мами двох і більше дітей.

Кожен четвертий покупець, який працює на державній службі, зупиняє свій вибір на квартирі на першому поверсі. При цьому держслужбовці найчастіше розглядають варіант покупки квартири з стелями вище 3 метрів. Прагнення жити в квартирах з високими стелями цілком закономірно: високі в прямому і переносному сенсі стандарти офісного простору співробітники держустанов прагнуть перенести з роботи додому, адже до хорошого, як відомо, швидко звикають.

Посилання по темі:

Шезлонг проти сапи. До якого типу дачників ви ставитеся?