75 відсотків російських жінок вважають себе красивими.

0
31




Компанія Philips провела міжнародне дослідження «Індекс краси», в якому взяли участь жінки з 11 країн світу, в тому числі і Росії. Воно було покликане визначити ставлення представниць різних країн до власної зовнішності та індустрії краси в цілому

75% російських жінок вважають себе красивими – і цей показник замикає трійку лідерів після Індії (94%) і Туреччини (89%). Найменший відсоток впевнених у своїй зовнішності жінок був відзначений у Великобританії (26%) і Франції (40%)..

Більше половини добровільних учасниць впевнені, що краса і здоров’я нерозривно пов’язані один з одним. Крім цього більшість представниць прекрасної статі розуміють, що впевненість у собі багато в чому залежить від занять спортом, здорового харчування, регулярних походів до лікаря і так далі, а не тільки від дорогої косметики і стильної сукні.

Бути здоровою (73%), щасливою (57%) і перебувати в хорошій фізичній формі (46%) – саме це є запорукою впевненості російських жінок.

Учасницям дослідження було поставлено питання, заради кого вони прагнуть бути красивими і доглянутими. 43% росіянок дали відповідь «для себе», а 27% опитаних жінок намагаються добре виглядати для своїх партнерів. Бути привабливими в очах колег важливо для 65% російських жінок. Більш того, респонденти впевнені, що зовнішній вигляд впливає на просування по кар’єрних сходах.

Сьогодні сприйняття краси тісно пов’язане з розвитком цифрових технологій, тому жінок запитали про їх поведінку в соціальних медіа. Наприклад, 52% російських жінок роблять селфи, а для 65% з них важливо отримати позитивний відгук на публікацію – це додає їм упевненості.

Дослідження Philips «Індекс краси» в 2016 році охопило 11 країн світу за участю понад 11 000 жінок з Росії, Франції, Великобританії, Німеччини, Польщі, Китаю, Японії, Південної Кореї, Індії, Туреччини і США. Перший опитування відбувся рік тому серед 9 000 жінок з 9 країн світу, включаючи Росію.

Пропонуємо вам взяти участь у нашому опитуванні «чи Вважаєте Ви себе красивою?» і порівняти результати.