20 порад, щоб знайти час

0
33

Перше, складайте перелік справ на кожен день. Відзначайте ті, які потребуватимуть більше часу. Позначайте галочкою виконані справи, решта — переносити на наступний день.


Перше, складайте перелік справ на кожен день. Відзначайте ті, які потребуватимуть більше часу. Позначайте галочкою виконані справи, решта — переносити на наступний день.
Друге, важливо, щоб записи у ваших календарях, наприклад, органайзері та комп’ютері, були узгоджені, тоді ви не пропустите важливу зустріч.
Третє, потрібно скласти план діяльності – перелік справ, які потрібно зробити для досягнення певної мети, і слідуйте їй.
Четверте, спочатку заплануйте авторитетні справи, тоді для решти час знайдеться.
П’яте, важливо, щоб ваші цілі були реальними і досяжними. Краще поставити мету розвивати вже наявні навички, а не стає керівником, приміром, тієї компанії, в якій ви працюєте.
Шосте, потрібно визнати, що абсолютно ситуації взяти під контроль не вийде. Тому необхідно переглянути список всього задуманого і можливо відмовитися від маловажних або, принаймні, перенести їх.
Сьоме, необхідно записувати, на що витрачається ваш час. Це допоможе уникнути перелік справ щодо непотрібних. Наприклад, занадто багато часу може йти на перегляд телевізійних передач або на комп’ютерні ігри.
Восьме, не потрібно планувати надто багато того, що потрібно зробити на один день, інакше ви просто виб’єтеся з сил.
Дев’яте, уникайте непотрібних відвернень, коли виконуєте важливу роботу, наприклад, вимкніть телефон або попросіть, щоб в цей час вас не відволікали.
П’ятнадцяте, варто розпланувати значні справи на той момент, в який ви відчуваєте себе особливо дієздатним.
Десяте, спочатку краще зробити неприємну роботу, щоб у вас з’явилося бажання зайнятися речами, які вам подобаються.
Одинадцяте, залишайте частину дня без справ, на випадок непередбачених обставин. Також плануйте на певні справи більше часу. Так, якщо ви знаєте, що зробите що-то за двадцять хвилин, плануйте тридцять.
Дванадцяте, поєднуйте справи, наприклад, читайте, поки чекаєте. Слухайте аудіозаписи, коли голитеся або готуєте.
Тринадцяте, потрібно застосовувати таке правило: виділіть два найбільш важливі завдання. Можна сказати, що ви їх вирішили, зробивши велику частину? Це правило означає, що приклавши 20 відсотків зусиль, ви зробите 80 відсотків справи.
Чотирнадцяте, якщо ви перевантажені роботою, допоможуть картки. З їх допомогою ви розділите справи на дві категорії, які потрібно зробити сьогодні, і які можна перенести на завтра.
П’ятнадцяте, необхідно виділяти час на короткий відпочинок. Так краще хвилин двадцять поспати, а потім зробити роботу за годину, ніж дві години сидіти втомленим за тією ж роботою.
Шістнадцяте, думайте за допомогою паперу, написавши хвилюючу проблему і шляхи її вирішення.
Сімнадцяте, уникайте максималізму. Пам’ятайте, що зробити всі справи і на високому рівні не завжди під силу.
Вісімнадцяте, не потрібно чекати, коли захочеться працювати, необхідно просто починати виконувати завдання.
Дев’ятнадцяте, будьте гнучкими, пам’ятаючи, що ці поради не жорсткі правила.
І, двадцяте, не забувайте про себе, коли плануєте час. Ми не живемо, щоб працювати, а працюємо, щоб жити.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here